11.12.2011

Create your stamp, the first day!

The first stamp delivered to LOKAAL
The first Create your stamp session at LOKAAL!
This was the first time ever I made a stamp outside!!!
so it was very exiting and bit nervous, but really enjoyed
making it, Thank you very much and hope you like it!


I will be there again on 26th (SAT)

初めてのロカールでのスタンプセッションでした。
外でスタンプを彫るのは初めてだったので緊張しましたが
とても楽しくやらせてもらいました、どうもありがとうございました!

次は26日の土曜日です!

#1 Mother and daughter


#2 I love dance

#3 I love dance




#4 I always with what I love


#5 I had a nightmare

No comments:

Post a Comment