11.08.2011

BIOSHOT


We hope you enjoyed the opening!

This time I would like to share about making of the opening/exhibition.

This is one of snack called BIOSHOT we created for the opening.
Theme of snacks was "dry fruit" and we always like a 
combination of cranberry and mild chocolate eat together 
so we bring it into a menu.

We came up with this holding to be easy to eat two at same time.
The holing is coms from japan used to be wrap a medicine.

We first called ONE SHOT, but rob came up with a name 
BIO SHOT, wonderful!

it was some home work as you can see...
Thanks Oyuki for the help

 展示会のオープニング皆さん楽しんで頂けたら幸いです。
今回はちょこっとだけ舞台裏

オープニングの時に出したスナックのひとつ「ビオショット」
たまたまスナックのテーマがドライフルーツだったので、
僕たちがお気に入りの組み合わせのクランベリーとミルクチョコレートを
出す事に、一口で食べれる仕掛けをと思いついたのが、日本で薬を包む
この包み方、インクが透けてもいいように中身を一度アルミホイルでくるみました。

ワンスタンプなので当初はワンショットだったんだけど
ロブのアイデアでビオショットになりました、見事。

久しぶりの内職でした、おゆきちゃんお手伝いありがとう!



No comments:

Post a Comment