12.12.2011

LOKAAL STAMP #4


This is LOKAAK Stamp #4
After the Sinterklaas, people are busy preparing 
for christmas and we are also decorating our house.


This is something I found a street and somehow
have a christmas feeling, so I made into stamp.


When I brought this to LOKAAL, no one have clue
what is it, yes it a pine cone and you don't see
much drawing from this angle:)

ロカールスタンプ#4

オランダではシンタクラースの後、クリスマスの飾り付けがはじまります。
僕らも今年はクリスマスの飾り付けをしています。

先日道で松ぼっくりを拾ったので、スタンプにする事にしました。
普段このアングルからの松ぼっくりの絵を見る事はなかなかないので
ロカールに持って行った際、これが何かは皆さん分かりませんでした。



No comments:

Post a Comment