1.10.2011

Music of god


This is for a friend of my wife.

She beautifully play a pipe organ and have some concerts in Europe.

I have to say that a pipe organ is not a instrument that I knew.
Once we are at old church in Amsterdam listening her organ and we actually
started to sleep, because beautiful tone and rhythm bring you in to a sleep but
we still listen the music! I think it type of meditation the music brought to...

嫁の友人の為のスタンプ。

彼女はとても美しい音を奏でるパイプオルガニストです。

パイプオルガンとはとても特別な楽器で、僕が知っている楽器とは
少しなにかが違っていると思います。

以前、アムステルダムまで彼女のコンサートに行った事がありました。
演奏が始まったとたん、嫁と僕は心地の良い眠りに誘われ、
そのまま眠ってしまいました。ただ、オルガンの音は睡眠の中でも
しっかりと聞こえてきていました。あの睡眠の様な状態はある種の
瞑想の様な状態だったんじゃないかと思います。

神様の音ですね。


The stamp, I had no doubt made a the friend with pipe organ.

スタンプはもちろんパイプオルガンを演奏する姿です。

No comments:

Post a Comment