11.05.2010

for a friend in Kumamoto


This is for a for a friend in Kumamoto, Japan.
When we off for Japan on Aug, we met a lot of friend and had a nice talk with dinner, it always combinations of these two. when we had dinner with the friend who very close friend of my wife she or I start talking about stamp then I quickly draw a sketch and promise her to create a one.


熊本の友人の為のスタンプ。
夏の終わりに日本に帰ったときにたくさん友達にあって楽しい会話とおいしいご飯をさんざん楽しんできました。嫁の親友と食事をしたとき、彼女が言出したか僕が言出したかスタンプの話になり、その食事の場でスケッチを描きました。ちょっと遅くなりましたけど完成しましたよ。

No comments:

Post a Comment